fredag 18 april 2008

Vad har hänt sedan i Onsdags!!!!!!!


Jo, i Torsdags... då var det dax.. mitt liv skulle ta slut.. *lol*
Eller rättare sagt än gjort..... lixom sig...
Alltså nu börjar jag om:
TORSDAG!!!!!!
Dagen "D" Domedagen..

ja ja.. fattar ni eller?

Nä,, vi tar det igen..

I Torsdags på jobbet skulle jag spruta frätande kem på enhel vägg på värmeverket.. dvs 10m upp osv..
stå i en liten korg som en tjomme styr nerifårn...
och vara iklädd gasmask och heltäckande skyddsklädsel..
det blåste som faen med.. men men.. fick spruta ner hela väggen med detta miljöfarliga klet.. som ska ta bort bränskadorna.. alltså det har brunit där och blivit avlagringar på väggen..

je je je.... men jag klarade shiten + mmx iaf.. så det så :)

Och nästa TORSDAG ska jag dit igen och köra med högtryck.. spola vatten på denna 10m vägg.. så det så!!.

men men.... så e det ju!..

åter till torsdagen..

Jenny skulle jobba kväll.. med golvvård.. så fick hämta sig Oscar på dagiset..
han var ute och lekte så gick smidigt alla kläder var ju på..

hem och duscha... Oscar hade skoj med alla sina leksaker och jag försökte mig på att tvätta mig.... gick väl bra...


sedan.... ut och värma maten till oss, som jenny förbrett.. :)

tiden gick oscar sov.. jag somande i sängen,. men vaknade till..

sedan kom jenny hem.. 22:30 ca..

sova sig säng säng..

FREDAG:

Jeppz. sista dageni veckan sig på jobbet sig.. och jag skulle bjuda på kakor..

som JENNY fixat. heehe fina kakor lixom.. gott med "överaskningen i mitten" HAHAHAH!

så e det..

nu e det kväller. och jag har skruvat in in S-ATA DVDbrännare i dator... så nu har jag helt gått över.. inga IDE enheter kvar inte.. :)

satte i 640GB hd:n med och nya SATA2 kablar med metal-klipps för säkerhet...

NAJS lixom!!

bifogar en bild!!! som ni se överst.. på RÅTTBOET ;-)

men är ju iaf blåa kablar.

Skriffver snabbpppptt så stavfffel och annan skit kan förekomma

Inga kommentarer: