onsdag 16 april 2008

Onsdag, har varit hos Ortopeden idag...

Slutade vid 13.00 idag, för jag skulle ju till ortopeden för att fixa invalid-intyg..
det kanske låter som om jag skulle få ett paper där det står att jag är tokig...
men så är inte fallet.. är ett intyg på att jag fortfarande har problem med min fot....
vilket ska skickas till AFA-försäkring... för att jag ska få ut lite pengar för att
jag har problem som jag får leva med resten av mitt liv..

får hoppas att jag får en rejäl summa.. *lol*

=)

annars har det väl inte hänt så mycket inte.....

har även varit och skrivit på ett "avbetalnings-paper" för Däcken som vi köpt... 6500pix.. som hittat.. de ska på imorrn vid 11.00 , men kunde dröja för de verkar ha fått probbs att få in däcken..
men men.. vi får hoppas de får in dem imorrn bitti..

vad händer annars.....

jo Nathalie skriker och tror jag ska krocka med allt och alla.. jag som kör bil som en kung :)

Nehhe... det var väl allt..

Inga kommentarer: