torsdag 20 december 2007

Tvätt-dagen no.1

Yesbox..
fick fixa sig med tvätten osv.. jenny sig inte hemma sig..
jennys mamma kände sig krasslig = oscar fick vara kvar hemma med mig.. *lol*
så farmor har varit här en sväng lekt med oscar medans jag varit ner med tvätten..
Brosan med en sväng med snoddas och h¨rat lite så jag kunde dammsuga lite sig..
han åt *ahhahahahah* , ja ja,, nåt iaf.. :)
jenny är ju å minjulafton i ohamn lixom sig..
undra sig när hon sig ska komma sig hem sig eller sig? :)

oscar sover, fast inte så hårt vaknar till stup i kvarten så jag får gå in klappa lite snel hest på honom :)

men men.. snart helg + julafton sig..

inte slagit sig in brother dears julis ännu.. tur han ej såg den när han var här hemma sig förut,,

'lol'

nu ska jag nog ladda sig warez osv..

Wii zapper ownz ya.

Inga kommentarer: