fredag 14 december 2007

Min dag, som 30åring... :)

Morgonen började med att Oscar vaknade 8:30.... så var ju rätt lagom.
Han fick ny blöja, sedan fick han åka med sin bil i väntan på frukosten.
Efter frukosten är det obligatoriskt Pappa&Oscar borsta tänderna stund..
gick bra som vanligt, Oscar äter upp all tandkräm som smakar godis. (dvs Bamse barntandkräm)
sedan lite lek i rummet.. (för då brukar han skita ner blöjan) , vilket han gjorde..
vilket är bra för vi skulle ju ut sedan, åka till ÖB köpa skarvsladd för utomhusbruk 10m , vilket vi gjorde.. kostade 119:- , som hittat..
vi behövde den för vi sedan skulle åka till Mamma och sno ström där, genom ladda batteriet på bilen som var rätt kasst...
sedan gick vi ner till Mormor en stund, då kommer Mammas bror dit ifrån stockis med.. det ni..
var där en bra stund, oscar stänge av och på lampan, teven osv.. :)
Fick sedan gå hem för bilen var je färdig-laddad..
10m ifårn ingpången här hemma somnade oscar i vagnen.... så fick bära upp han och slänga ner han i sängen :) och ta av så mycket som gick utan störa för mycket..
så fick han sova en stund.. men vaknade snart... då gick vi in i sängkammaren och satte på bonde söker fru på dvd:n där.. det gillar oscar... så han till sista slappnade av så mycket så hamn somnade ijämte mig där......
sedan kom Jenny hem..
Hon hoppade in i duchen, då ringde det på dörra, jag han e dit för oscar sov ju osv.. fick ta upp han osv...
så utanför stog det blommor som städcentralen skickat sig..
men en kul grej.. det stog grattis på 40års dagen på kortet som de skrivit på blomsteraffären,, HHAHA så 10år äldre på 1 dag.. , det ni..
sedan paket öppning... yeah fick en Wii-Zapper, så sedan kunde jag bli en cowboysare..
hur som helst,, sedan blev det pizza... en kabab pizza speciall ifrån ala onkel.
oscar tiggde till sig pizza som vanligt. :)
Sedan fick jag CYKLA i kylan för att hämta bilen hos mamma som nu var färdig laddad..
på vägen hem, eller vägen och vägen... så åkte jag förbi willys, köte mjölk och godis..

sedan äntligen när jag kom hem fick jag spela mitt Link's Crossbow lir..
hehehe ägde som alltid..

tiden gick fort..

så plötsligt stog en blondin i dörrposten, och där satte jag i kalingarna och lirade.. och mina sjukt snygga lumpen (spel) brillor var på med :)
Det var Hannah och Robert som kom med blommor och chocklad och så en pepsi att skölja ner det hela med :)

Tejerna fick passa Oscar, medans vi tuffa grabbar spelade otroligt manliga spel på wii med zappern.. :)

Oscar fick vara uppe långt över lägg-dags :)

Och så nu sitter jag här.....

Bifogar en bild hur en ÄKTA Rambo ser ut!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, sjukt rolig födelsedag du verkar ha haft i allafall :) Och förvånad blev du allt när vi stog där innanför dörren :P Grattis en en gång på födelsedagen! Kjam

Jullan sa...

Grattis älskling!