tisdag 28 oktober 2008

Det kan man kalla för LOTTO!!! eller hur?

Ja, igår lixom...
trodde soppan skulle räcka till gott och väl fram och tillbax till O-.hamn..
men lixom nä'r jag passerade fårbo började vaninglampan lysa.. var fan 6fuckin mil kvar hem..
soppa mätaren slog i botten.....
var lite nervöst.....
körde och körde... ... jippie passerade gladhammar.. snart hemma ;)
tänkte, han bölrjar väl rycka först n'är det börjar bli tunt med soppa.....
körde vidare...... woah.... framma vid rondellen vid kvantum........ kör vidare.. ska ju till Ok/Q8
... svänger in emot OK, bilen DÖR!!! och jag rullar fram soppa torsk fram till pumpen och kan tanka...
HUR himmla sjukt är nu detta då... prexis perfekt kan man ju säga...
fixck i 80LITER! och tanken är på 80liter..
skaplig lotto...
hur sjukt som helst... hur kan jag slå rätt på 6mil ;-)

skulle köpt en lott asså.. skulle vunnit helt enkelt...
=)

till idag:

Idag är det ju Tisdag.... det är kväll.. jag är trött och seg... vill helst det ska bli helg så fort som möjligt.. :)

Skynda, Skynda helgen.....

min telefon är så tom , INGA bilder alls :(

1 kommentar:

Hannah sa...

Herregud Anders vilken tur! Lite kul situation med :)
Kjam!