torsdag 12 juni 2008

Snart är det helg igen.... osv.....

Var länge sedan jag skrev något här.. men nu är det dax igen..
Det super sköna vädret som varit har nog tagit sig slut... var nog den sommaren vi fick :)
Idag fick jag visst ett spel jag glömt jag beställt.. Okami till Nintendo Wii...
dock laddar jag hem kopian nu... för samlar på "stor titlar" till wii.. :) rätt kul grej.. :) *lol*

e stolt har inte handlat någe onödigt ännu för min lön jag fått :) ahahah slå det.. *hhi*

sitter och drar hem lite movies till helgen..... *lol*

annars vad har hänt denna vecka..

jo.. måndag, tisdag.. affishering...
onsdag.. städa sig.
torsdag , städa sig..

och vad händer imorgon.. jo.. städa sig.. ahhaha.... så är det med det... osv.. :)

men en ny mx518 mussssse borde man ju få köpa sig iaf.. 295:- , min e sliten ju.. *LOL*

så e det med det osv.. osv..

har ju lite hardware att sälja sig annars oxo....

250GiB hd... 18x pioneer 112 dvdbrännare IDE..

och finns nog något med baggel att sälja sig med.

så e det.

jo ett expresscard. 16GiB stor..... till lappisar..

det ni!

Inga kommentarer: